středa 23. dubna 2014

Sečteno a podtrženo

Už je to opravdu hodně dlouho co jsem do tebe nepsal. Tak by bylo asi fajn zase do tebe psát a vypsat se. V poslední době se cítím zmatený, je to zvláštní pocit který jsem dřív nepociťoval, ale je tu.

V první řadě se trochu pokusím zrekapitulovat minulý ročník. Stalo se opravdu hodně věcí, poznal jsem nové lidi, začal se znovu bavit s Katie, nechal vyhodit jednu holku a vysloužil si podmínečné vyloučení. A pravděpodobně poprvé jsem měl někoho vážně rád.

Fajn, to poslední pro tebe trochu rozvedu. Jmenuje se Daniel Aaron Styx a poznali jsme se na jedné pitce u nás na koleji. Chvilku jsme se spolu potloukali a začali se kamarádit. Pak jednoho večera jsem mu nabídl lahev whisky a on se naprosto opil... Nejsem zrovna mateřský typ, ale cítil jsem tu starost co cítí špatná matka ke svým dětem a řekl jsem si, že ho raději odložím u nás na koleji. Když trošku vystřízlivěl tak jsme se tam bavili a najednou mi řekl abych ho políbil... Bylo to zvláštní, nějakým divným způsobem mě přitahoval a tak jsem ho políbil, ale nebylo to takové jako líbat se s lidmi se kterýma jsem se líbal dřív. Bylo to jistým způsobem daleko intimnější, lehli jsme si na moji postel a jen tak tam vedle sebe leželi. Usínal jsem tehdy s prapodivným pocitem zklamání, že si to zítra stejně nebude pamatovat. Dokážeš si představit, jak rozpolcený jsem byl když jsem zjistil, že si to pamatuje. Na jednu stránku jsem byl šťastný, ale na tu druhou zmatený. Nevěděl jsem moc dobře co cítím nikdy předtím jsem se nezamiloval všechno to byli jen aférky, požitky životního stylu bohatého aristokrata, znuděného konvenčním životem. Začali jsme spolu chodit, měli jsme se rádi (nebo alespoň myslím), on mě podržel když jsem na tom byl hodně špatně a já zase jeho. Všechno bylo tak klidné.

Pak, ale přišli prázdniny, původně jsem z nich měl skutečně dobrý pocit, měl jsem vyrazit s Katie na dva týdny do Dubaje a pak být s Dannym v Kotli, dokonce jsme měli pokoj s manželskou postelí a nechal si vlasy nabarvit na růžovou (musím uznat, že mu slušela). Všechno se zvrtlo když se vrátila Sayuri, nevyčítám jí to, ale Danny se pak začal přátelit s Benettkou. Tou dívkou kterou jsme s Katie nechali vyhodit protože nás napadla. Ukázalo se, že se vrací na hrad. Když přišla vlna prváků poznal jsem jednu prvandu, tuším, že se jmenuje Jenna. Začala se ochomýtat okolo té jejich partičky a nakonec jí asi i uzavřela. Až zas tak mi to nevadilo, Danny by taky rozhodně nebyl nadšený z partičky bohatých, skrz naskrz zkažených děcek z vyšší vrstvy které označuji jako své přátele. Naneštěstí mi přišel vzkaz... Od anonyma co mě nabádal abych se Dannyho optal na ten polibek s Hannou... V ten moment jsem se tvářil naprosto normálně, ale uvnitř má mysl vypnula a moje duše začala bolet, první připomenutí její existence za celý můj život. V ten moment jsem si sbalil pár nutností a ihned odcestoval domů do Itálie. Sehnal jsem tolik přátel kolik jsem mohl a vyrazil se opíjet. Potřeboval jsem je, potřeboval jsem aby se mě dotýkali, líbali mě, vypudili mi z hlavy myšlenky na bolest a nechali je nahradit vášní.

Pár dnů na to jsem se objevil znovu v Kotli, úžasný jako vždy. S maskou složenou z arogantního úšklebku a slunečních brýlí. Bavil jsem se s přáteli a poznával nové lidi jako by se nic nestalo a doufal, že už nikdy nestane. Že mé srdce zůstane navždy uzamčené. Jednou večer když jsem se chystal spát jsem, ale uslyšel klepání na dveře. Když jsem otevřel dveře uviděl jsem v nich kymácející se Katie, páchnoucí nezaměnitelnou vůní alkoholu. Hnedka jsem jí vzal dovnitř a ona mi zamávala před očima levou rukou, na které se jí na prsteníčku vyjímal zásnubní prsten. Byla tím zdrcená a já ji moc dobře chápal, je totiž jako já a nechce se vázat, být označená a nesvobodná. Povídali jsme si a řeč sklouzla k tomu, že jsem měl být s ní a ne s Dannym. Zanedlouho jsme se začali líbat a když se na chvilku odtáhla vrazil do pokoje právě Danny. Nechtěl jsem vidět zrovna jeho, nechtěl jsem aby se to stalo takhle, ale můj mozek v ten moment neposlouchal a když se Danny zeptal, zda ruší já drze odpověděl, že trochu ano. V ten moment se Danny na patě otočil a bouchl za sebou dveřma. Nechtěl jsem mu to udělat takhle, ale nechtěl jsem ani abych musel vzpomínat na to jak jsem ho měl rád. S Katie jsme pak prostě pokračovali dál a prostě se to stalo.

Před dnem odjezdu jsem se potloukal v Kotli s Adamem, jedním fajn klukem z Havru, je mu sice dvanáct, ale přátel ze stejné věkové kategorie moc na výběr stejně nemá. Kecali jsme s Berry, která se dala dohromady s Mattym Blackem z Nebu (je fajn když ostatní z mého ročníku už jsou v páťáku). Berry pak dostala nějaký dopis ze kterého se naprosto zhroutila a Matt ji musel odvést domů. Když už jsem s Adamem chtěli jít, objevila se Gina a zeptala se jestli nechceme na večírek. Sice to stálo trochu přemlouvání, ale pozvání na jeden z pověstných komorních večírků Giny Blackberry nejde říct ne a tak jsme se tedy přes krb dopravili k Gině. Nakonec jsme tam byli jen já, Gina, Vally a Adam. Povídali jsme si o všem možném, popíjeli (i když se Adam nenechal svést ani ke kapičce whisky). A nakonec tam i usnuli.

Probudili jsme se ztuhlí z křesel a jen co se probudil Adam už jsem musel kontrolovat čas. Byl chudák trochu vystresovaný z toho, že to nestihneme vlak, tak jsem ho musel klidnit, že máme spoustu času. Rozloučili jsme se s Ginou a vyrazili směr Kotel, kde se rozpoutalo hotové prvácké peklo. Každý se tlačil na každého tak jsem se protlačil nahoru a šel si pro kufry a zabalit pár dalších věci, přičemž se u mě stavila Katie. Když jsem měl sbaleno, nějakou záhadou jsem dostal dolů všechny tři kufry, aniž bych se zabil a Katie mi pomohla vzít klec s Bastet, což je moje nové koťátko egyptské mau. Nasoukal jsem kufry do truhel, vzal si klec aby se Katie mohla zase odebrat pryč. Objevil jsem Adama, snažícího se dostat z houfu prváčků, naštěstí už odbavil svoje kufry, tak jsme se spolu vydali na nádraží. To bylo jako vždy přecpané prváky a známýma tvářema. Nějakou dobu jsme čekali než se otevřou dveře do vlaku a pak se konečně vydali usadit se do volného kupé. Byl jsem tam já, Katie, Adam a Katiina malá sestřička Claudie.

Když jsme konečně dorazili šli jsme rovnou ke krbům a přemístili se do školy. Katie si ještě odskočila na kolej a já šel rovnou do síně, kde už seděli někteří profesoři. Zanedlouho na to už se Velká síň zaplnila a začali přicházet skupinky prváků. Nic co by mě extra zajímalo, vlastně letos jsou to jen dva prváci ve Zmiji se kterýma jsem spokojen Katiina sestra Claudie a jeden prvák Harry, kterého jsem stihl poznat už v Kotli.
Jinak je to všechno nic moc. Po jídle jsem se vydal na kolej kde už čekali kufry a milé překvapení v tom že naší novou hlavní kolejní je Chandlerka, ani nevíš jak jsem rád že máme ji a ne tu starou pannu Orwellínu.

Později toho večera, jsme se s Katie vypařili a šli jsme do klubu... Trochu si zařádit. Jsem z toho dost zmatený protože já sám nevím co k ní cítím, jestli je to jen vášeň křísnutá s kamarádstvím a nebo jí mám vážně rád i jinak než kamarádku. Prostě nevím, ale zatím jsem spokojený tak jak to je.

A to je asi všechno co bych ti chtěl napsat, takže tady to máš a někdy snad zase něco napíšu.  

6 komentářů:

  1. *chce žabku* :D Nee sranda. Giane hezkej článek. Měl by si psát častěji ;) čte se to surově a plynule. A tu žabku furt chci :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, teď budu psát asi o dost častěji. :D *předává čokožabku* Jinak díky za pochvalu. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. *hrábl do pytle a vytáhl čokožabku* Člověk si už připadá jak Mikuláš. V každém případě díky za komentář. ;)

      Vymazat
  3. 'starou pannu Orwellínu' já umřu :DDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To si počkej na ostatní přezdívky. ;D A čokožabku nedostaneš, protože jsi byla nemrava. :P Néé kecám *podává čokožabku*

      Vymazat