sobota 20. června 2015

Zkoušky Náležité Kouzelnické Úrovně - NKÚ

Mám to za sebou, úspěšně jsem složil všechny NKÚ. Ani nevíš, jak moc jsem rád, že už to mám za sebou. Občas to byl vážně trochu nervák. 
  Hned na první zkoušku v týdnu, tedy na numerologii, jsme přišli s Adamem a Alice ve slunečních brýlích, protože jsme potřebovali nějak zamaskovat příznaky kocoviny, kterou jsme měli po tom, co jsme den předtím oslavovali narozeniny Hazel. Nikomu to naštěstí očividně nevadilo a tak jsme se odebrali ke zkoušce. Nebyli tam nijak těžké otázky, takže v numerologii budu pokračovat určitě, rozhodně budu mít lepší známku než P. 
  Příští den jsem měl jen jednu zkoušku - drakologii. Přišli jsme tam s Alice a očekávali klidnou zkoušku, no v tom jsme se tedy spletli. Komisař neustále na Kath něco štěkal, dupal jako slon a když jsem šel poznávat dračí vejce tak dokonce měl poznámky k mému oblečení, tomu jsem se musel samozřejmě uchechtnout, někdo v odvážně fialovém kompletu se žlutými vlasy (to byla rozhodně žlutá, ne blond), mi nebude říkat jak se mám oblékat, měl jsem chuť mu dát padesát galeonů a říct mu ať si za to koupí nějaké slušné oblečení on. V každém případě jsem to nějak přešel a zdárně dodělal zkoušku, z té mám taky dobrý pocit.
  Ve středu se konali zkoušky z formulí a přeměn, nějak se mi podařilo zaspat, takže jsem se probudil, hodil něco na sebe a pádil ke zkouškové, jen co jsem dorazil, volal Thorinson rozhlasem, že zkouška bude v učebně, to mě trochu dopálilo, mohl to říct dřív než pět minut před zkouškou. Dorazil jsme před učebnu a co nevidím, čekal tam ministr kouzel osobně (jo, asi nevíš co se tady dělo, ve zkratce, byla tu inspekce, ale byli to idioti, nakonec přijel samotný ministr a odvolal je s tím, že zbytek roku přezkoumá sám, asi nemá nic lepšího na práci), chtěl být přítomen u zkoušky. Zanedlouho na to se objevil Thorinson, připravil učebnu a my mohli jít ke zkoušce. Teoretická část byla jednoduchá, bylo tam jen pár otázek a nic záludného. U praktické zkoušky jsem si docela naběhl, chtěl po mě sluchovou iluzi, kterou by hluchý neslyšel, nejdřív jsem to popletl, ale pak jsem se hned opravil, takže to snad nebude mít na hodnocení vliv. Přeměňování se odehrávalo v podobném duchu. Nejdřív teorie, kterou jsem nejspíše zvládl a pak praxe, kterou jsem zvládl určitě. 
  Čtvrtek byl, namáhavý, jako první byla zkouška z bylin. Upřímně doufám, že jsem ji zvládl. Bylo to hrozně moc otázek na jednu hodinu, zvlášť u tak obsáhlého učiva jako jsou bylinky a ještě mu musím donést ten oměj, který jsme měli vypěstovat. Pak přišly na řadu lektvary, chodili jsme postupně na teoretickou část, kde se nás profesor Alert ptal na různé věci, nejdřív se ptal na základní věci, jako co je to lektvar, nálev a tak podobně, pak přišlo na řadu poznávání lektvarů, bylo na to pět minut, nic extra složitého. Následně přišla na řadu praxe, každý si vytáhl přísady a měl určit lektvar, který má uvařit, já jsem dostal zahřívač. Šlo to docela snadno a můžu říct, že v lektvarech jsem snad obstál. 
  Konečně přišel pátek a zkouška na kterou jsem čekal - obrana. V té jsem nemohl nic zkazit, všechna kouzla mi šla perfektně a teorii mám v malíku. Čekal jsem před učebnou, dokud si mě profesor nezavolal. Ptal se na hastrmance, mlhové kouzlo a černou magii v 20. století. Na vše jsem mu odpověděl a jen co dodělal i ostatní přišla řada na praktickou část, všichni jsme měli své značky a každý měl vykouzlit několik kouzel. Problém nastal až u patrona... Místo toho aby se zjevil étericky bílý aligátor, jsem vyčaroval pouze obláček, s tím jsem se nehodlal smířit a několikrát ještě patronovo zaklínadlo vyčaroval, dokud se neobjevil hmotný patron. To už, ale Alert hlásil, že jsme všichni složili zkoušky na Vé. Já jsem nijak překvapený nebyl, ale jen co jsme vyšli z učebny skočila mi Alice kolem krku, samou radostí mě málem umačkala, nešlo jí druhé Lambertovo a mlhové kouzlo a tak nějak přestala doufat v to, že by pokračovala ve studiu OPČM. 
  Ten večer se ještě stalo pár věcí. ale nic extra důležitého. Teď jdu spát a užívat si volna, které máme do konce roku. Brzo snad zase napíšu.

Žádné komentáře:

Okomentovat